Hieronder is ‘n opsomming van die dienste wat ons bied in die bestuur van ‘n Regspersoon/ Huiseienaarsvereeniging. DiensteFinansiële administrasie
- Beheer van ‘n lopende rekening asook beleggings by ‘n geregistreerde bank.
- Invordering van heffingsgelde.
- Vereffening van alle rekeninge van die Regspersoon/Huiseienaarsvereeniging, bv elektrisiteit, versekeringspremies, onderhoud en reparasies.
- Administrasie van deposito van die elekritisiteitsrekening by die Munisipaliteit.
- Deponering van alle fondse ontvang, in die Regspersoon/ Huiseienaarsvereeniging se eie bankrekening.
- Voorsiening van heffinguitklaringsertifikate.
Boekhouding
- Hou van ‘n volledige stel rekenkundige boeke - Pastel.
- Rekords van elke eienaar se heffingstate.
- Reël van die jaarlikse rekenkundige oudit met die Regspersoon/Huiseienaarsvereeniging se ouditeur.
- Voorbereiding van die jaarlikse begroting vir berekening van die heffings.
Vergaderings
- Reël van alle Trustee- Direkteursvergaderings asook Algemene Jaarvergaderings.
- Omsien na volmagte, nominasies, agendas, ens.
- Bywoning van vergaderings.
- Hou en uitstuur van alle notules.
- Behulpsaam wees en raad gee aan die Trustees/Direkteure oor die prosedures aangaande sake soos algemene vergaderings, spesiale algemene vergaderings, kworums, volmagte, besluite, stemregte, ens.
- Ons kan die Stigtingsvergadering ook namens u reël teen 'n ooreengekome fooi. Dit sluit alle afskrifte van die agenda, kennisgewing, begroting, deelplan, bestuursreëls, gedragsreëls en versekering in.
Versekering
- Die Raad van Trustees/Direkteure behulpsaam wees met die bepaling van vervangingswaardes vir versekeringsdoeleindes asook reëlings vir waarderings, wanneer nodig.
- Die verkryging van kwotasies vir versekeringspremies.
- Die reël vir versekering van geboue en verbeterings en enige ander versekering wat die Regspersoon/Huiseienaarsvereeniging mag benodig.
- Die hantering van alle versekeringseise.
Sekretarieël
- Verskeie sekretariële dienste byvoorbeeld uitstuur van briewe aan inwoners of eienaars en afskrifte van huisreëls.
- Hantering van alle korrespondensie van die Regspersoon/ Huiseienaarsvereeniging.
- Volledige rekordhouding volgens die Deeltitelwet en Maatskapy Wet.
- Die diens sluit die koste van skryfbehoeftes, seëls en telefoon vir alle normale werksaamhede in.
Onderhoud en herstelwerk
- Hantering van alle aangeleenthede insake onderhoud van die gebou en gemeenskaplike area.
- Inwin van kwotasies vir herstelwerk en deurgee van opdragte aan kontrakteurs vir kleiner herstelwerk.
- Voorlegging van kwotasies vir groter herstelwerk aan die Raad van Trustees/Direkteure.
- Betaling van kontrakteurs nadat inspeksie van die werk, deur die Raad van Trustees/Direkteure, of hul gevolmagtigde plaasgevind het en betaling goedgekeur is.
Kapitale projekte en verbeterings
- Inwin van kwotasies en voorlegging aan die Raad van Trustees/Direkteure vir kapitale projekte en verbeterings. Deurgee van opdragte aan kontrakteurs.
- Betaling van kontrakteurs nadat inspeksie van die werk, deur die Raad van Trustees/Direkteure, of hul gevolmagtigde plaasgevind het en betaling goedgekeur is.
|